Mån-Tis och Hotel for Dogs

Hejsan folket, nu är Medina uppe ;). Jag var väldigt nära på att gå upp klockan 8 på morgonen, jag tvingade mig själv att somna om och jag lyckades. Igår berättade jag aldrig vad jag gjorde i måndag, så jag får väl göra det idag. I måndags så träffade jag killen, rätt så sent typ 6 halv 7 tiden, vilket var lite synd eftersom vädret var ju hur nice som helst. Men även vid den tiden så var det fortfarande skönt ute. Så vi köpte glass och körde ut till borstahuset, promenerade och åt våra glassar. Sen åkte vi hem till honom och tittade på film Hotel for dogs. Den var bra men det var något men filmen som gjorde att den kändes lång, jag tycker att man borde ha dragit ner lite på filmen. Men utöver det så var det rolig, men om man tycker om hudar så tycker man att den var extra rolig. Det var två hundar som jag skrattade till lite hela tiden när jag såg dem, den ena var hur sött som helst och den andra såg bara rolig ut.


Sen igår så gjorde vi nästan samma sak, förutom att vi inte tittade på film igår. Det var riktigt skönt väder igår. Sen när jag kom hem, så pluggade jag fram till halv 2 i natt. Och efter allt det så nu sitter jag här i köket nu och dricker mitt kaffe. Tänkta att jag ska första äta och fika och sen börja plugga vill inte hoppa på det direkt.


1 till 10 ger jag den en 6½


Hon är så himla sött, min favorit. Vill ha en sån hund nu ihihi.



Han var bara för rolig


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0