Inlägg som skulle läggas in igår

(Precis när jag skrev klart detta inlägg igår så slutade mitt internet att fungera och det är därför det blev så här)
Hejsan! Kom hem från skolan klockan 3 idag men jag slutade egentligen 12 men jag skulle träffa min socionom (vi ska nästa termin ut på praktig så vi har blivit parade med någon från D klassen, detta är lite för att träna typ hur man håller ett möte mellan klient och socionom) och det är därför det blev lite senare. Jag och han snackade ca 1 timmer och 20 min, mötet ska egentligen vara 45min. I början var det lite stelt men eftersom vi inte tog detta så allvarligt på tanken på att ingen lärare kollar upp och man behöver inte heller lämna in något, så slappnade vi av och snackade lite om olika saker.

Jag, Belma och Lejla stack och åt thai box "kina mat" under lunch rasten. Det var riktigt gott plus så satt vi ute i sköna vädret.


Igår (söndag) så gjorde jag inget speciellt, satt hemma och bara läste. Sen vid 9 tiden så hämtade Ivan mig vi skulle titta på film hemma hos honom. Så vi handlade lite gott sen körde vi hem till honom. Vi tittade på Paul Blart Mall Cop. Jag tyckte den var så bra, riktigt rolig. Jag hade kunnat se den snart igen hihi.

Av 1 till 10 så ger jag den en 8


Kommentarer
Postat av: Lejla

Tack så mkt gumman :)

2009-04-28 @ 15:16:56
URL: http://lekii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback