Vill Jag Detta Eller.....

Ja jag vet vad ni tänker, "om du inte vill, så borde du inte ha blivit medlem".
Men det är många saker vi inte vill i livet men gör det ändå eftersom alla andra gör det. Vi använde buffaloskor en gång i tiden bara för "hon/han i klassen har det", fast okej jag använde dem inte bara av den anledningen, jag använde dem också för att bli längre, var kort på den tiden, fast okej inte växt så mycket direkt nu heller.
Eller kommer ni ihåg den tiden vi andra UTSVÄNGDA byxor som såg ut att ha ett eget liv när man tittade ner, men då sa man "men dem på tv har det".

Jag ber om ursäkt för de som fortfarande använder buffaloskor och utsvängda byxor.
Tyvärr min blogg, mina synpunkter.


Det sagt så går jag nu in på självaste blogg punkten. Det pratas allt mer och mer om blogg över allt,

radio: Vakna med the voice: besök Carolina Gynning blogg " jag vill inte besöka Carolina Gynnings blogg jag vill höra Ne-Yos nya låt miss independent "vill vakna och känna mig independent,

skolan: du måsta så läsa min blogg när du kommer hem "tyvärr jag har läxor", 

utanför min dörr: Ex. kön i H&M, jag läste din blogg igår, o0o my GOD sa han verkligen det, avslutar meningen med ett pipande skrik "om jag vill höra skrik då går jag på en rock konsär, inte i kön tack",

Metro: När hans föräldrar läste han blogg, upptäckte dem att deras son Hasse använde knark och kunde hjälpa honom att bli frisk igen, "tur att den tidningen är grattis säger jag bara"

Det börjar nästan bli irriterande, direkt när jag söker något på googel så kommer jag in i folks blogg, jag vill inte komma in på folks blogg, jag googlade lexikon och inte Sofias facking blogg.

Fast okej nu ska vi inte vara allt för negativa, detta med att blogga är en trend ju, precis som buffalo skorna var en gång i tiden " jag lovar jag trakasserar inte dig som har dem", så jag antar att jag också får testa att blogga, kanske blir en rolig sak, ni kanske till och med kommer höra mig skrika i H&M.


Jävla stol, så obekväm den är, känner smärta i ryggen plus att det känns som om jag sitter på en stol, kommer vara tvungen att använda rullator redan vid 30 års ålder.
Okej måste göra mig bekväm nu och börja med detta, men först försöka förstå hur fan man fixar detta, för att vara en sak som folk pratar mycket om verkar det inte som om många pratar om hur man fixar till sin blogg, svårt fan......


VI HAR HAFT FINNA STUNDER TILLSAMMANS











 


Kommentarer
Postat av: ed hardy

Okej måste göra mig bekväm nu och börja med detta, men först försöka förstå hur fan man fixar detta, för att vara en sak som folk pratar mycket om verkar det inte som om många pratar om hur man fixar till sin blogg, svårt fan......

2010-08-19 @ 04:38:44
URL: http://www.edhardy-estore.com/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0