Sluta irritera mig


Okej nu har jag läst rätt så mycket, sen kl 17.00 fram till kl 22.00. känner mig rätt så slut men stolt över mig själv, tyckte boken var helt okej "Nya Sociallagarna", detta är som sagt inte frivillig läsande ihih. Haft en rätt så dålig dag. Först blev jag väckt av min bror klockan 9 eftersom han ville att vi skulle städa lägenheten, men på tanken på att jag somnade halv 4 imorse så tog det väldigt hårt på mig. Det är så att jag har epilepsi komplexa fokala, vilket gör att jag kan blir frånvarande när som helst. Jag har nu ökat mina tabletter och efter ökningen har jag inte fått anfall i 2 hela veckor och sen i lördags morgon och idag så kom skitet igen, plus att idag så fick jag 2st inpå varandra nästan, man blir så jävla irriterad. Så jag har gått omkring och känt mig konstig hela dagen. Det som är jobbig är att detta skitet förstör min skolgång, jag har föreläsning imorgon men kommer nog inte klara av det. Jag får se imorn hur jag känner mig när jag vaknar som tur så börjar vi klockan 1 så jag hinner avgöra om jag klarar av det eller inte. (Och en sista sak, det blev i slut ändan att jag städade själv.)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0