Love Hurts Sometimes

Detta är till dig som känner dig sårad just idag, som känner att kärleken inte alltid är blommor och kvittrande fåglar, som känner att den bredvid dig har just givit dig tårar. Men kom ihåg en sak att glöm smärtan du kände igår och minnas kärlekens ömhet idag. Att det inte alltid är dåliga dagar och att ibland kan det göra dig glad när du tänker på att du har någon som väntar på dig hemma. Så här är en video och låt som får dig att tänka även på dem bra stunderna även om du ibland kan känner dig sårad.



Kommentarer
Postat av: Anonym

asså :(

2008-11-10 @ 23:04:19
Postat av: Anonym

sjukt....

2008-11-10 @ 23:05:56
Postat av: meedo

ju jag vet att vissa bilder va lite väll för mycket därför tänkte jag först inte lägga ut den, eftersom det kan uppfattas väldigt fel. men om det uppfattas allt fel så byter jag. men det är bara det att det fanns någa bilder som var finna och såg lite sårliga ut därför la jag ut dem. men jag är själv klart emot dem andra bilderna.

2008-11-10 @ 23:27:17

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback