kommer att sakna dig Baby

Har precis kommit hem från skolan, känner mig rätt så slut, men har haft en intressant föreläsning om LVU och SoL. Igår var en jobbig dag för mig, fick reda på att min bors flickvän(Sara) har sålt sin hund, blev väldig ledsen eftersom jag kom så nära hunden.
Anledningen till att hon sålde hunden var att hon inte hade tid att ta hand om henne, eftersom hon har 2 jobb plus att hon studerar, hon kunde inte hitta på så mycket på fritiden heller, då hunden behövde mycket uppmärksam, på tanken att hon är en valp. Hennes föräldrar hade inte heller så mycket tid.
Det är som Sara sa till mig igår ” det hade varit själviskt att behålla henne, hon får det nog bättre hos sina nya ägare”. Jag förstår henne, men kan inte låta bli att inte vara ledsen.
Det är helt otroligt hur snabbt man kan komma nära en hund. Tror nog att det har något att göra med att hundar visar så mycket känslor, visar att dem tycker om dig och är glada att se dig.
Något jag tror att människor har lite svårt att visa så ofta till nära och kära. Kommer veklingen att sakna henne, lilla Baby. Jag hoppas jag ser henne snart, dem nya ägaren sa att vi kan hälsa på henne när vi vill.


Kommentarer
Postat av: louise

Åh gud vad tråkigt, min mormor och morfar hade en hund med, han var ganska livlig och hoppglad i sig, och mormor hade problem med ryggen, så dom kunde inte behålla honom, jag ville gärna köpa honom, men jag hade inte plats med någon....T_T jag saknar honom fortfarande..

Vad var sarahs hund för ras?

Min mormor, morfars hund var en cocker spaniel


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0