Jobbig dag

Alltså shit vad jag känner mig konstig, jag vet ej hur jag ska känna mig egentligen. Jag tror att skolan är den största anledningen att jag känner så här. Jag tänker hela tiden på att jag måst plugga, och när jag inte gör det så får jag skuldkänslor men samtidigt orkar jag inte plugga bara för jag känner mig lite som en förlorare, känns som om det kvittar hur mycket jag än pluggar så kommer jag ändå inte klara av dem. Fan kom igen 3 stora tentor inpå varan, först den 4 och 6"lördag, Hallååå", det är den 12 timmars tenta, den 18 och sist den 22. Kom igen mannen van fan tror du att jag är en maskin eller.


Jag bestämde mig imorse att inte ska sticka till föreläsningen, men kom på en sak i samma stund, att det skulle vara genomgång angående förra tentan, vad man behöver tänka på när man ska skriva omtentan. Detta kom jag på 10 över 9, lektionen skulle börja 10, fixade till mig på en kvart men missade ändå bussen som kommer 22 över 9. Så jag fick springa från mig till stationen, det är typ 20, 25 minuter ifrån mig till stationen, det tog mig 10 minuter, jag vet chockande. Mitt tåg kom exakt när jag kom fram. Jaja visst jag hann men kändes som om jag skulle svimma när ja satt mig i tåget, dålig kondition kanske. Men efter allt kämpande så började jag känna att mitt anfall ville komma fram, så jag kände mig yr under hela undervisningen, skit bra. Så dagen är lite dimmig nästan som om skoldagen inte ägde rum, känns som om lektionen var igår. FAN vad irriterande. Kände mig yr rätt så länge idag, ända tills jag kom hem där vid 21.30 och tog det lugnt hemma.


Jaaa annars har det inte hände så mycket, spelade ett nytt spel med killen vi stack ut och fikade sen stack jag hem.  Ska lägga mig nu tänkte jag vila ut, får väl läsa imorn.


Peace, Love, Respect

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Ivan

Hej igen! jaha så du ska läsa imorgon...Hoppas att du hinner spela lite SPYRO med mig heheh...Sweet dreams...kiss kiss cmok cmok

2008-11-29 @ 02:24:07
Postat av: meedo

vi hinner spela alltid, det är klar bara vi inte nu fastnar som alltid ihiih ocg blir klara med spelet på en vecka. sov gott du oxå.. kramiz

2008-11-29 @ 02:40:01
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0