Presenter och lite blandat

Shit det var länge sen ju, känns som om jag inte varit här på flera veckor. Okej jag har varit inne och bara ändrat min blogg lite i lördags samtidigt som jag tittade på Harry Potter, det finns lite chockande bilder på skådisen som spelar Harry, när jag såg dem trodde jag nästan att det inta var han, Harry har växt upp ooo. Igår var det ej rolig dag inte i alla fall på morgonen, jag hade tenta och gissa vad ett poäng ifrån godkänt AAAAAA så störigt. När man får ett poäng ifrån är det jobbigare än om man hade fått 4 poäng från G. Och det värsta är att omtentan är den 2 jan alltså kom igen en bättra dag kunde dem ändå ha valt, idioter.  
Efter tentan åkte jag och killen för att handla lite presenter till hans systers son och jag till min lille bror, min söta lille bror. Han fick sina presenter idag, ju jag vet men jag kommer inte hinna träffa honom den 24.
Något irriterande hände torsdagen förra veckan. Jag skulle sälja min mobil till den tjej/kvinna men eftersom jag skulle vara snäll så tänkte jag att jag tar mig till Lund så hon slipper hon komma till L-a, eftersom hon verkade snäll i tel. Men på vägen dit så fastnade jag och killen i bilkö, en olycka hade inträffat. Så jag skrev det till henne, där efter så ringde hon och sa till mig "Jag har brottom och så skynda dig bara". Alltså vilken idiotisk hur fan ska jag kunna skynda mig när vi är fast i kön, ska jag hoppa ut från bilen och springa till Lund eller. Efter 25min kom vi äntligen lås och vet du vad hon skriver då "jag sticker, jag är inte intresserad" efter att jag skrev till henne att jag är framme, men vad fan dra åt helvete då. Åkte ända till lund och blev plågade i den kön och för vad. Men skit samma jag och gubben hade det mysigt i NovaLund, satt och fikade tog lite bilder på varandra, åt mat och sen promenerade vi och tittade på kläder.
Sen har jag bara pluggat, pluggat jätte mycket. Att läsa samma sak om och om och om igen jätte skoj.
I dag så var jag & killen i Center Syd, fick mina julklappar. Alltså det kvitta hur gammal man är, men när man få presenter finns det inte en enda person som inte blir glad. Han köpte denna jacka till mig och så fick jag två tidningar " Vecko Revyn" min favorit tidning plus att i denna så fick man en present "ögonskugga" och "Chic" en bra tidning om man ska handla kläder, står det lite vart man kan hitta ex klänningar för billigt pris. I LOVE presenter Jippi, det bästa. Plus så fick jag en present av min brors tjejs föräldrar en Kuvarväska, hur vista dem att det är en av sakerna som jag har letat efter, all dem i affärerna är gigantiska nu för tiden nästan lika bra att använda dem vanliga väskor. Imorgon ska jag äta julmiddag hos min killes syster, så mysigt det är med jul, älskar denna helg.

Min nya jacka





Han ville inte bli fotad,men det avgör inte han haha
(fikar i Novalund)


Min lille bror när han var 1år


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0