Jippi

Så vad har hänt?.Igår var lussevakan, men gjorde ej något speciellt bara för det. I skolan kändes dagen såååå lång, kan inte fatta att även om jag var i skolan 5 timmar så kändes det som 10 timmar istället.
Efter skolan stack jag hem till killen, tog kopp kaffe. Egentligen skulle det bara bli koppkaffe men blev istället att vi var med varandra hela dagen och kvällen. Jag gick inte ens hem och lämnade skolväskan ihih, tur att jag hade nice kläder redan i skolan och fixad hår, att jag kunde sticka ut en fredag kväll utan att se "vanlig kläd ut".
Mycket folk var det. Men det är en sak jag ej förstår, det fanns många tjejer som hade såna riktigt höga platåskor, men det var ej så många av dem som kunde gå i dem, såg ut som galopperande hästar och det var en tjej som såg ut som om hon räknade hur många meter det är från banken till Tivoli, så stora steg hon tog.
Det var en sak jag såg som såg väldigt roligt ut och onormalt ut, jag såg en polishusvang med gulliga gardiner. Jag undrar vad dem använder den till egentligen, tror knappt att den är snabb. När jag skulle precis ta en bild så blev det grönt, men jag har en bild men man ser ej så bra. Sen hände det ej så mycket, vi träffade ett par som firade 2 år och ½ år, hängde ett tag med dem.
När jag kom hem runt 1 så såg jag brevet, brevet från läraren om tenta resultatet, gud mitt hjärta klappade som in i. Min pojkvän sa jag skulle vänta med att öppna brevet och göra det imorgon istället, men ingen chans att jag hade kunnat hålla mig, den hade ätit mig levande.
Så när jag öppnade så höll jag för ögonen ett tag, när jag tog bort handen och där såg jag att jag hade klarat mig, blev så glad. Nu behöver jag bara 6 poäng från moment 1, men jag slipper i alla fall sitta i skolan och släpa alla dem böckerna fram och tillbaka. Ni som går i lund eller Hbg socionomprogramment förstår vad jag menar.


Nu tänkte jag äta lite och sen börja plugga, fan kaffet är slut, behöver kaffe eller redbull, som levar ut kropp och sinne :p.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0