14 december 2003

För exakt 5 år sen, 14 december 2003 blev det du och jag. Att vi inte har tröttnat på varandra ;). Det har gått upp och ner för oss precis som i alla andras förhållande kan göra, ingens förhållande är perfekt men det är nog det som gör att förhållande håller, varje gång man bråkar lär man känna den andra även bättre. Man lär sig något nytt om sin partner för varje dag som går. Ens hjärta bestämmer vem man ska älska, det är det ända människan inte kan styra över.

Eftersom det var 5 år vi firade så blev det 2 dagars firande. I lördags kläde vi upp oss, stiliga och eleganta, skjorta och allt som ingår. Vi åt kina mat, som är så otroligt gott. I dag, dagen vi firar bestämde vi oss för att mysa och vara så nära varandra som möjligt. Vi tittade på 2 filmer, beställde mat och bara låg i sängen och kramades.

Filmerna vi såg var först Max Payne, som var helt okej. Fast trailern på youtub så verkade den vara bättra. Jag blev i alla fall lite förvirrade med vissa saker. Fast action saknades ej i alla fall, många nice scener fanns det. Så om man tycker om action så kommer man tycka om filmen. Fanns även många kändisar som man känner igen från serier eller andra filmer. Från 1 till 5 så ger jag den 3 ½ i betyg.

Den andra filmen var Madagaska 2, den var väldigt rolig, precis som 1. Jag älskar den lilla lemurs, och han som kallar sig kungen, pingvinerna, hon gamla tanten, alla helt enkelt, så roliga dem är. Blev mycket skrattande

Ju jag vet inte direkt romantiska filmer, men man behöver inte alltid romantiska filmer för att romantiken ska sväva i luften.




Och nu sitter jag hemma och tänker på att jag måsta sova eftersom jag ska upp tidigt, jobbigt. Vi ska ha föreläsning och sen på torsdag blir det tenta, jippi det var så länge sen ju, jävla skit. Men den jag ska ha 22/12 är viktigare för mig.

Okej tänkte lägga mig nu så att jag får i alla fall lite sömn.



Peace, Love, Respect

Sov gott


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback