Depend frans och ögonbrynsfärg

Jag vet inte om ni kommer ihåg inlägget om mina ögonbryn, att det har slutat växa och för att få dem mer fylligare, tjockare och formade har jag behövt använda ögonbrynspenna. Men för att ha mindre saker att göra när det är dags att sminka sig, så har jag bestämt mig för att färga mina ögonbryn och vem vet kanske ögonfransar om jag vågar.

Starka och farliga saker nära ögonen är jag rädd att leka med.

Jag har hört positiva saker om Depend frans och ögonbrynsfärgning, så jag tänkte varför inte testa :). Fast detta får bli på fredag och resultatet kommer så klart upp på bloggen ;)

Första gången jag ska färga mina ögonbryn och vem vet om jag vågar så kommer jag färga mina fransar oxå. Valde brunsvart eftersom jag vill ha mörkare och på google verkade brun allt för ljus.

 

Hoppas resultatet blir bra


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0