Har inte noppat mina ögonbryn på 6 månader

Jag har inte noppat mina ögonbryn på 6 månader för att låta dem växa ut och bli tjockare. Nu tänker ni "dem är säker håriga som fan" och svaret är NEJ. Jävlarna vill inte bli tjockare eller fylligare ja inte ens växa ut WTF. Jag vill ha fylligare och tjockare ögonbryn eftersom jag har stort huvud haha :P, hade passat bättre med tjockare och mer markerade ögonbryn. Innan fyllde jag in mina ögonbryn lite med en ögonbrynspenna för att få dem lite mörkare men nu

målar jag dem tjockare och mer markerande.

Har ni tips hur man kan få ögonbrynen att växa och bli tjockare? 

Jag inte noppat mina ögonbryn på 6 månader och

detta är allt som har växt ut :/..Vem veta detta ät kanske max hur mycket mina ögonbryn kan växa ut

 

Jag har många ljusa hårstrå, kanske hade hjälpt att färga mina ögonbryn?

 
Nu målar jag mina ögonbryn mer tjockare och markerande
med en ögonbrynspenna..För typ 2 veckor sen så fyllde jag bara in lite för att få dem lite mörkare
 
Så här vill jag ha mina ögonbryn utan att behöva använda en ögonbrynspenna

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0