Torsdag

Hej på er! Jag och Ivan tittar på The Flash. En bra och lite annorlunda serie. Någon mer som tittar på The Flash? Vi tänkte först dra till Lödde, bilträff, men båda två är sega och orkar ej haha :P. Shit, den frukost vi åt på mcdonals idag på morgonen, höll mig mätt nästan hela dagen hahah. Imorgon blir det Väla, tidigare på dagen, Ivan ska köpa solgalsögon med styrka till sig, det är dags. Men vi hörs nog mer imorgon.  
 
Här kommer lite bilder från idag ;)
 
Jag och mitt hjärta
 
My Love
 
Ivo och hans söta mamma
 
bättre än kaffe hahaha
 
Ivans mamma blev lite bortskämd av oss idag :)
Ivan köpte detta till henne
 
Jag köpte denna till henne
 
Och så köpte hon denna fina jacka till sig :)
 
Vi höll på tjata på henne att testa en massa olika kläder. Allt vi tyckte var fint, hämtade vi till henne så att hon skulle prova hahah. 10-13 plagg testade hon :P. Stackare, tyckte nog det blev för mycket tillsist haha. Allt satt jätte fint på henne :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0