Mobilvy

Men hej där! Det var längesen typ 25 januari längesen hahah. Man vet inte nästan vart man ska börja efter man har haft paus sååå länge. Jag har inte heller varit inne på min blogg på väldigt länge oxå, så jag blev väldigt chockad när min blogg såg helt annorlunda ut :/. Det är något nytt blogg.se har kommit in med, mobilvy. Så allas blogg ser lika tråkiga och opersonliga ut nu :/. Detta är bara så klart när man går in via mobilen. Det menar, att många läser bloggar via mobilen och inte längre via dator och därför vill dem göra det lättare för läsarna.. Japp sant, men ens blogg ser lite tråkig och helt opersonlig nu :/
 
Så här tråkig ser ens blogg nu, när man tittar via mobilen :/..vad är poängen med att göra en fin header och bakgrund då :/

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0