I missed you

Äntligen fick jag min vilda bär Celsius. Nej jag är "inte beroende" hahah :P. Varit 3 jobbiga dagar utan Celsius :/. Alltså vädret dööödar idag, sol och ingen vind :). Vi har haft sol i 2 dagar, men det är inte riktigt samma när det blåser mycket. Så vad har vi haft för oss, hängt mycket på Ikea ;). Billigt och bra, både fika och mat. Och i tisdags var jag, Ivan och Senija i Nova Lund. Senija var ute efter en nya vår jacka. Vi körde även in i Lund. Jag är VERKLIGEN inte förtjust i Lund. Alla deras små vägar, enkelriktade vägar, ingen stad att komma fram med bilen och ALLA JÄVLA CYKLISTER. 
 
I missed you
 
Ikea fika.. Så ser det ut när jag och Ivan vill testa lite nytt :P
 
Dregla inte nu hahah
 
Dersa cheesecake är dödligt god
 
Glömde fota Ivans äppelkaka igår när vi var på Ikea, så denna bilden är lånad från instagram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0