Kommer jag köpa igen

Jag tycker om att testa mig fram när det kommer till mat/snacks m.m ;). Denna gången har jag smakat 3 nya "drycker" och här kommer kort vad jag tyckte
 
Smoothie från Lidl 12 kr
Smakade väldigt gott, speciellt den till vänster, persika-druva-hallon. Smakade inte "falska frukter", om ni förstår vad jag menar :P. Det ska tydligen vara 100 % frukter. Smaken påminde mig av smoothie som man gör själv hemma. Kommer köpa igen
 
Coca Cola Life Netto 12 kr
Nya Coca Cola var inget speciellt, enligt mig. Smakade en blandning av Zero och light, med andra ord, en Coca Cola utan kolsyra. Kommer inte köpa igen
 
Kokosvatten Netto 10 kr
Detta är det äckligast jag har smakat på länge, fy fan. Kommer ALDRIG köpa igen

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0