Fredag

Hej på er! Jag och Ivan segar framför tv hahah. Vi är för trötta för att hitta på något :P. Men vi måste upp och röra på oss lite, man börjar bli stel :P men vad fan ska man göra, för kallt för att gå ut typ :/ tips någon?
 
Igår var vi på Ikea och åt brunch, fast vi kom rätt så sent, så det var bara kallmat som väntade på oss, så ingen var positiv till brunch, förutom jag hahah fick mina pannkakor. Vi var även i Väla, men typ bara 30 min :/ tråkigt
 
Ivan köpte lite smycke till mig <3 tack bebo
 
Igår blev det även en spontan filmkväll för mig och Senija :). Hämtade henne kl 21:00, åkte till Coop och handlade gott och sen körde vi hem till mig och tittade på filmen Blended. Vi dog av skratt alltså hahaha
 
Mycket gott :)
 
Vi tittade på filmen Blended...fan vad bra och rolig, ni MÅSTE SE
 
mysigt :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0