Mycket skratt

Hello! Allt bra med er? Så skönt väder vi har idag här i Landskrona :) fast det tar inte långt tid förrän man börjar klaga att det är för varmt och söker sig till skugga haha. Vi människor är typ aldrig nöjda :P
 
Hade en skoj och mysig dag med min kusin idag. Shit vad vi skrattade, började hosta som fan sen haha. Vår fantasi är bara för konstig, vilka saker vi skämtar om. 
 
Sommar Outfit
 
Min nya topp som jag köpte för 3 veckor sen :)
 
Fikade så klart på Espresso house ;)
 
Tog en runda i stan :). Dansade, sjöng och hade oss i bilen haha fan vad roligt vi hade. Vi såg nog dumma ut för andra som körde förbi oss haha
 
Detta fick jag med mig hem
 
Har tittat på denna tröjan jätte länge och bestämde mig tillsist idag att köpa den :P
 
Lite smycke oxå :). Gina hade 50% på alla sina smycke

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0