Maleficent

Hej på er! Det blev inte att jag åkte till Malmö idag :(. Miresas kusiner stannade längre än vad dem trodde. Men som tur så kommer dem alla 4 imorgon till Landskrona, så jag kommer ändå få träffa Savannah och Lana, fast inte lika länge som jag hade planerat :(. Har saknat mina änglar så otroligt mycket.
 
Så allt idag blev sista minuten :P. Stack en snabbis till stan med Senija. Blev även bio med Vesna :) vilket verkligen var sista minuten :P
 
Filmen vi tittade på
 
Den var riktigt BRA :) Tipsar Maleficent så klart till er ;). Angelinas dotter Vivienne Jolie-Pitt
var med i filmen. Hon spelade Aurora(Törnrosa) som 5 åring. Angelina var riktigt bra i filmen, gillar henne jätte mycket :).

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0