Mys helg

Hej på er! Allt bra? Här är det bara fint fin men väldigt trött :/. Är ute med Ivo och hans kompis just nu men blir snart hen till Vesna på smörgåstårta :). 
 
Hade det jätte mysigt, skoj och trevligt i Malmö i lördags och i söndags. Tiden går verkligen snabbt när jag är där. Min bror sa till mig: Du borde sova över varje gång du kommer förbi, tiden går allt för snabbt när du kommer på besök. 
 
Lite bilder från Malmö
 
Lilla Lana :). Hon är bara för underbar. Alltid positiv och glad. Hon har inga problem att sitta själv och leka, en självständig tjej redan <3
 
Savannah tyckte om de 2 böcker jag köpte till henne :). Vet inte hur många gånger jag fick läsa dem böckerna för henne hahah
 
Sötnos <3
 
Bara man tittar på henne så börjar hon le även om hon har leksak i munnen. Hur underbara är hon inte :)
 
Blev så klart att vi gick ut i det fina vädret :)
 
Fick celsius energidryck av min bror. Testade första gången i söndags. Har bara testat dessa 2 smaker. Vildabär var godare. Ska bli intressant att smaka dem andra :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0