Inviga

Hej på er! Skönt väder vi har idag här i LA ;), det kändes som rätt tillfälle att inviga skinnjackan :). Kan tänka mig att många har redan haft på sig skinnjacka, men folk som känner mig vet att jag hatar att frysa och därför har jag dragit ut på det hihi :P.
 
Lite senare idag så ska jag och Senija ut och åka inlines :D. Vi ska låna hennes kusiners inlines, hoppas bara dem passar eftersom det är storlek 40 och jag har 37 hahah. Är sugen att köpa själv ett par till mig fast begagnade. Ett par nya kostar som minst 1200 och uppåt :/ överdrivet plus man vet aldrig när intresset försvinner, så heller köper jag begangade för typ 200 kr ;).
 
Inviger skinnjacka idag :) det är ju ändå 15 grader idag

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0