Onsdag, torsdag, fredag

Hej på er! Körde Ivans syster och hennes man till Sturup innan idag. Det var långt till Sturup, längre än vad jag trodde haha :P. Kommer kännas tomt utan dem, är borta nästan 1 månad. Påvägen hem körde jag genom center syd, var bara tvungen att köpa Mc smoothie mango och ananas ;) så gott. Glad midsommar förresten ;) vad ska ni hitta på? Vi ska nog bara ta det lugnt. 
 
Vad jag har haft för mig dessa 3 dagar
 
I onsdags var jag hemma hos Senija. Vi fikade, solade och chillade. Vi ville umgås lite innan hon drar på semester i 2 veckor. Åkte igår.
 
I torsdag bjöd min kusin mig på fika, så gulligt av hennes <3. Nästa vecka på fredag blir det Väla för oss 2 :)
 
Snygging ;)
 
Dagens outfit, enkel och inget speciellt haha. Min nya kofta :) 100 kr på rea på hemsidan
 
Mums så jävla gott :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0