Helg och annat

Hej på er! Vilket underbart väder vi har idag :D 27-28 grader. Måste så hem och byta om ;P. Det var lite mulet när jag lämnade hemma. Jag har svarta byxor på mig, dör lite av värme haha. Ska hämta mina solglasögon med styrka snart :)
 
Hade ännu en rolig helg med gott och blandat :P
 
I fredags 6 juni blev det en spontan runda till hbg med Senija, Dzenita och Emina. Vi kom till hbg 21:30 och var hemma igen 01:30 haha. Vi fikade, åt mat och rökte vattenpipa, 2 rundor vattenpipa blev det :P. Det var verkligen en skoj och mysig kväll. Alltid roligare när man hittar på saker som man inte brukar :P
 
I lördags var jag och fikade med Ivans mamma och hennes väninna :)
 
I söndags bjöd Senija mig på lunch hemma hos henne. Det var väldigt gott :). Lite senare på dagen var Tijana hemma hos mig (hos Ivan). Pratade om allt möjligt :)
 
I måndags var jag, Ivan och hans vän Håkan och fikade på statiol haha, stället man ska vara på :P
 
Fick till och med en badring gratis på statiol ;)
 
Ska testa en ny smak :).

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0