Härliga söndag

Hej på er! Fy fan vad jag är trött :/ jävla bajs väder. Hade assistansmöte idag, rätt så tråkigt, men skoj att träffa folket som jag hängde med på hotel Skansen ;).
 
I söndags var min storebror och hans familj på besök :). Fick träffa mina små änglar <3. Jag hann inte leka så mycket med Lana eftersom Savannah drog mig direkt därifrån haha. Lite avundsjuk eller :P. Ska dit näst nästa helg :D
 
Min söndag
 
Fasters hjärta
 
Fasters lilla docka <3
 
Busungar :D
 
Titta så söt hon är :)
 
Savannah ville att jag och hon skulle mysa, kramas och sova typ oxå haha. När min lillebror ville lägga sig bredvid oss, så puttade hon ner honom från sängen och blev arg haha
 
Vi grillade oxå :) det var riktigt gott
 
Man märker att Savannah har varit på besök haha
 
Så här såg det ut typ 1 timme senare haha. Det spred ut sig i hela lägenheten :P. Fick dammsuga upp allt, omöjligt var det att plocka haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0