Lana 1 år

Igår var det en VÄLDIGT speciell dag, det var nämligen Lanas födelsedag. Fyllde hela 1 år, blivit en stor tjej. Eftrsom halva familjen är på semester, så var vi inte många, men det var skönt, eftersom vi höll på dö av värmen i lägenheten hahah. 
 
Här kommer lite bildbomb från Lanas kalas
 
Hello kitty tårta :)
 
Fasters lilla ängel
 
Leksakerna som hon fick från mig och Ivan :). Den tungan är bara för dödlig hahah
 
Mina två små prinsessor <3
 
Lilla sötnos
 
Det var roligt när storasyster blåste bubblor haha
 
Fast Savannah tyckte det var ännu roligare haha
 
Jag och Miresa :)
 
Ännu en god måltid, som Nermin gjorde. enchiladas med kyckling
 
Här den fjärde presten jag och Ivan köpte till Lana. Formen och färgen symboliserar juli månad. Miresa och Nermin tyckte jätte mycket om det :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0