Ännu en varm dag

Sommar väder håller fortfarande i sig här i Landskrona/Sverige :) fan vad härligt, fast okej ibland blir det förrrrr varmt, typ när man sitter i bilen, hemma, i vissa butiker. Natten är jobbigast, fast okej som tur, är det svalt och skönt hemma hos mig ;)...Vad vi är aldrig nöjda när det kommer till vädret hahah.
 
Ska ta på mig nu och sen blir det iväg och sola hemma hos Vesna en stund, fast inte länge, solen är ju som farligast nu..ska kanske ner till strande sen och sola ;)
 
Ivo köpte en ny Hawaiian Tanning oil till mig igår :). Min gamla hade gått ut för längesen haha. Den var inte trögflytande, som den egentligen ska vara, och kändes så klibbig på kroppen, var svårt att tvätta bort :/.
 
Tack babo <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0