?

Vet inte riktigt var jag ska skriva i rubrik så det får bli ett ? istället haha. 
 
Väder
Shit vad det är kallt idag :( typ värre än igår. Min kropp är inte gjord för detta vädret. Orkar verkligen inte längre med kyla :@. Man blir till is i samma sekund man går ut. 
 
Examenfest
Idag ska jag till Tijanas examenfest :). Kommer inte kunna vara där länge men vill komma förbi en stund iallafall och gratta henne personligt :)
 
Malmö
OMG om bara en vecka ska jag till Malmö och sova över hos min bror :D. Har saknat Savannah och Lana så otroligt mycket att det nästan gör ont :(. 
 
Igår så var jag och fikade men min kusin :). Även om det inte var länge så hann jag ändå få ont i magen av all skratt hehe
 
Igår när jag körde hem från Ivan :/. Det är typ samma idag men känns som -10 när man går ut ;(
 
I torsdags köpte Ivan ett par svara jeans till mig :). Älskar svarta jeans, passar typ till allt. 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0