Paradise hotel 2014

Då var paradise hotel slut :( tråkigt. Men Gud vilken säsong det har varit, drama drama och en massa backstabbing, kommer sakna PH :(
 
Det var Paulina(Paow) och Eric som vann Paradise Hotel 2014 och dem stod mot Jasse och Freddie. Det var ingen av det par som jag hejade på, men heller Paow och Eric än Jasse och Freddie. Jasse kunde vara för mycket ibland och la sig i allllllt och Freddie visade sitt rätta jag, under semifinal veckan. Egentligen är det lite orättvis att Paow och Eric vann. För det första Eric åkte ut och kom tillbaka 500 jävla gånger :/ och Paow var ju ändå med förra året :/. Jag trodde verkligen att någon av dem skulle släppa  kullan, fast snällt att dem inte gjorde :)
 
Mina favoriter var Smail och Kristian och av tjejer var nog Saga. 
 
Så, var det rätt personer som vann PH 2014?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0