Nya smaker

Här är lite nya smaker(mat/snacks) som jag har testat och vill så klart dela med mig, vad som var gott och inte gott
 
Jag hoppas så klart alltid att "nyttigt" snacka ska var gott oxå, och tyvärr så var Wasa cream chuse och chocolate inte det :/. Smakade inte alls choklad, bara knäckebröd nästan. Kanske hade varit godare med en annan knäckebröd :/. Sen är jag inte förtjust i just detta knäckebröd heller :P
 
Har testat 2 nya risifrutt smaker. Båda två var okej, men inget som jag springer och köper nästa dag direkt hihi. Lite svårt att säga vilken som var godare :P båda två var okej, beror lite på vad man gillar. Jag tror tror att jag tycke mer om cookies and cream
 
Äckligaste tzatziki jag har testat :O. Smakade mer som gurksallad :/ och vitlöksklyftorna var inte pressade utan hackade i små bitar, inte så trevligt när man bet till en liten vitlöksbit :/. Och sen smakade det inte alllls vitlök, vilket är ett MÅSTE med Tzatziki 
 
Nu var det längesen jag smakade kellogg's "chips" sour cream & onion, vet bara att jag inte tyckte om det hihi :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0