Torsdag 31 oktober 2013

En bra och rolig torsdag hade jag förra veckan som jag har glömt bort att berätta för er ;). Så blir det när man inte bloggar ofta :P. 
 
Torsdag 31 oktober 2013 
 
Dagen började men buffé med min kusin. Shit vad vi skrattade hahaha, längesen jag skrattade så mycket att det började göra ont i magen hahaha :P. Vi satt där i 2 timmar och pratade om allt möjligt. Merima kommer du ihåg He man haha
 
Efter vi var mätta och glada så gick vi förbi Espresso House och köpte vanilla latte, min favorit
 
Blev även lite shopping ;)
 
Senare på kvällen så gick jag och Senija ner till stan, det var spökafton i La. Där träffade vi även Dennis och Tijana :). 
 
Under alla dessa år jag har bott i Landskrona så har jag aldrig gått igenom "spöktunnel" men i torsdags gjorde jag det första gången och här kommer lite bilder var som fanns där inne
 
Efter spökafton så åkte jag och Senija till Mc där vi träffade Ivan och hans kompis
 
Även fredag förra vecka var rolig :). Jag och Ivan var ute med Tijana och Dennis. Vi var även hemma hos Ivo en stund :). Blev mycket skratt och skämt, tjejerna mot killarna hehe :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0