Salams baby shower

Igår överraskade vi Salam med en baby shower. Detta var det som var hemligt, ville inte avslöja något på bloggen då Salam läser min blogg haha :P. Hon blev väldigt chockad när en efter en hoppade fram haha. Vi var i grupper som gömde oss i olika rum i lägenheten :). Hon blev jätte glad över sin överraskning, kom glädjetårar :). Måste bara ge en stor beröm till Salams svägerska som fixade ihop en sån fin och rolig baby shower.
 
Istället för att jag ska skriva en lång text så kommer här bildbomb om allt som hände igår :). 
 
Vad fint :)
 
Detta var vad vi gjorde igår plus 2 aktiviteter till
 
Mums väldigt gott
 
Salams svägerska gjorde denna goda smörgåstårtan
 
Det var 3 olika aktiviteter vi gjorde, först var det bebisbingo :)
 
Den andra aktiviteten var att vi skulle gissa hur stor Salams mage var hehe. Hennes lillasyster var närmast. Tredje aktiviten var att vi skulle ta med bilder när vi var små och Salam skulle gissa vem som var vem haha
 
Blev även en god tårta
 
Många små och söta detaljer fanns det :)
 
Sen blev det öppna presenterna
 
Detta köpte jag till Salam
 
Fick med oss smått och gott hem :)
 
Mums
 
Jag igår
 
Jag och senija hade skoj med våra bubblor på vägen hem haha

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan snygging! :D det va inte igår! hur är det med dig idag? :)

2013-05-20 @ 20:52:07
URL: http://cjssong.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0