Nya träningskläder, vikt och mat

Hej måndag och hej folket :P. Är på väg till stan nu. Ska sätta in pengar på banken och JA vem vet kanske får med mig något hem oxå haha shopping bitch :P. Sen ta bussen till kvantum och handla det jag behöver till morotskaka och citronkyckling :D ooo ska bli gott. Det var Ivan som skrev till mig inatt och frågade om jag kunde göra morotskaka idag hehe, klart älskling allt för dig.

Kan inte fatta att han har gått ner 8 kg på 2 1/2 månad utan att träna OMG, jag vill oxå haha fast inte 8 kg för då hade jag vägt under 50 kg och så spinkig vill jag INTE vara igen :/. Jag har har vägt som minst 47 kg (är 160) och detta var när jag var 20 år gammal, såg lite sjuk ut :X. Alla killar vill ju ha tjejer som har lite kött på bena så att dem har något att ta tag i haha :P iallafall my man ;).

Mina nya träningskläder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0