Student i Landskrona

Idag tar folket i Landskrona studenten, stort grattttttis till er alla :D. Shit det är 6 ÅR sen jag själv tog studenten, kännnner mig sååå gammal haha :(. Saknar verkligen tiden i gymnasiet, dem 3 bästa åren i mitt liv. Där träffade jag helt underbara vänner som jag umgås och träffar ännu idag <3. Vi hade aldrig tråkigt i skolan, vi hittade alltid på med en massa roliga saker. Kommer aldrig glömma när vi spelade kort på rasterna. Vi fick ofta utskällning av lärarna eftersom vi skrek och pratade allt för högt haha. Gymnasiet var i stort sätt mitt andra hem och saknar det verkligen :(.
 
6 år sen man själv tog studenten, känner mig så gammal haha

Kommentarer
Postat av: Irini Vanessa Argiri

4 år tills jag tar studenten hehe :)

skulle va jätteroligt om du ville vara med i "veckans blogg" hos mig! http://irinis.blogg.se/2013/june/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment kram :)

2013-06-14 @ 19:04:26
URL: http://irinis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0