Sjuk :(

Hej på er! Sorry för en dålig uppdatering på blogg :/. Inte så skoj att blogga när man är sjuk och allt känns negativt. Det var i måndags som min hals svullnade upp och mina öron gjorde sjukt ont. När det började gå neråt så började jag känna mig allt mer förkyld :(. Det är svårt att njuta av "sommare" när man mår bajs :/. Fan vill gå ner till stranden och sola men det kan jag inte nu :( att ha på sig mindre kläder är ju inte heller så smart ide än :/..Jag var fan frisk under hela vinter och nu när det är fint väder så får jag ett bajs virus :@. Se så negativt inlägg, detta är varför jag inte har bloggat hahaha
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

krya!

2013-06-07 @ 14:51:43
URL: http://cjssong.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0