Faster snart igen

Nu i juli bli jag faster igen :D, är så glad och lycklig. Längtar att få träffa och hålla honom/henne. Nu kommer man ha extra mycket kärlek att ge och få :). Första gången jag höll Savannah hade jag ingen aning att man kunde älska någon så mycket direkt. Varje gång jag träffar Savannah och ser hennes lyckliga ansikte när hon ser mig så glömmer jag alla onödiga problem. Hon gör mig alltid glad och jag ger all min uppmärksamhet till henne vilket hon tycker om haha. Och nu kommer jag bli världens lyckligaste faster till två såm sötisar. Om det är en flicka eller
pojke får ni reda på när bebisen har kommit ;).
 
Snart blir man faster igen, är så lyckligt.

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Sv: Ja den är riktigt bra!:)

Oth och Pll är mina absoluta favoriter så skulle verkligen rekomendera pretty little liars!:)

2013-06-18 @ 14:36:30
URL: http://sannasvedin.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0