Tack för alla gratulationer

Hejsan! Gick fan upp 12 idag :/ fast blev skrämd att dessa idioter som bygger toaletten hos mig halv 8 på morgon. Ringde som galningar på dörrklockan. Visste inte om jag

drömde med shit vad jag hoppade upp haha.

Inatt satt jag och skrev tack till alla som grattade mig på Facebook, viber, mitt blogginlägg på Fb och instagram. Sammanlagt var det 95 st, omg hade ont i handleden och fingrarna efteråt haha. Men ville ta mig den tiden precis som dem gjorde och nej jag kopierade inte och skrev likadant till alla. Svarade beroende på vad personen skrev till mig ;).

Igår var jag först ute och åt med min storebror och sen blev det mer firande hemma hos Ivans syster där vi åt god mat och tårta ;). Idag blir det fotvård för mig och Vesna, vår present till oss själva. Kommer kännas konstigt att en främling(man) ska hålla på med mina fötter haha :/.

Ja inget sexuellt nu gubbe jävel hahaha.

Bilder från igår :)

 

Först var jag och åt med min storebror

 
Prinsesstårta
 
Blev att man drack lite, det var ju min födelsedag :P.
För första gången på ca 5 år sen att jag dricker på min födelsedag ;)
 
Film mys för mig och min pojkvän blev det på kvällen, fick välja film haha ;)

 

Me :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Verkar som en jättemysig födelsedag, helt perfekt.Spännande att gå på fotvård, har aldrig testat det själv så du får säga vad du tyckte sen :)

Förresten..vad fin du var i håret! :)

2013-01-04 @ 14:39:47
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0