Snö snö

Hejsan! Skoj att vakna upp och titta utanför fönstret och se snö :) istället för en massa uppdateringar på Facebook att det har snöat. Kändes som gamla goda tiden då FB inte "styrde" ens liv :/. Miresa skickade en massa söta bilder på Savannah ute och lekte i snön, lilla sötnos min <3. Fick precis sms att mitt och Ivans paket har kommit :D vad vi har fått får ni se sen ;). Idag blir det baka smulpaj, Ivo har tjatat om det i 3 dagar nu haha. På lördag ska Nermin, Miresa och Savannah komma på besök och då ska jag göra morotskaka :). Nu blir det äta bullemedbulle och dricka min efterlängtade redbull ;). Hörs lite senare puss

 

Det se det snöa

 
Lilla söta Savannah älskar att vara ute och leka i snön

 

En väldigt lycklig tjej hehe <3

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0