Lego Harry Potter years 5-7 Diss

Igår blev vi äntligen klara med jävla Lego Harry Potter 2. Jag och Ivan har spelat alla(gamla) Lego spel, Indiana Jones 1-2, Batman, Star wars 1-4 och pirates of the Caribben och av alla dessa är Harry Potter 1 och 2 SÄMST. Kameravinkel är så dålig på multiplayer :/. Fick fan huvudvärk ibland och när jag skulle skjuta något och Ivan rörde på sin gubbe så förlorar jag mitt sikte direkt. 55% av spelet bestod av en massa små video, laddande och gå hit och dit bara. Sen fanns det många "sega" delar oxå tex skjuta iväg en raket tog typ 6-7 sek, allt för att dra ut på spelet kändes det som :/. Det tråkigast med både ettan och tvåan var, att man är på samma ställe hela tiden,

i den jävla skolan. Allt kändes bara så uttjatat.

Jag är lyckligt att vi nu är klara med det skitet. I veckan så kommer vår Lego lord of the ring :D. Har läst att det är favoriten hos många bland alla Lego spel :)

DISS


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0