Cougar Town season 4

Hej på er! Jag och Ivo tittar just nu på Cougar town, ett nytt avsnitt av säsong 4. Tycker den serien är så bra och roligt :) en av favoriterna så klart. Vem mer tycker om Cougar Town? Dem är så roliga med deras vin hehe :P.

Idag har varit mest en lugn dag. Har promenerat hit och dit hela dagen idag :P. Men det är skönt att komma ut i kyla och få frisk luft. Hämtade mitt paket innan. Lägger upp imorgon vad för något, besviken säger jag bara :/. Imorgon blir det iväg och handlat lite ingredienser jag behöver till morotskakan som jag ska baka på lördag till Nermin och Miresa :). Nu tillbaka till serien hörs mer imorgon puss på er alla.

Cougar town är tillbaka säsong 4


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0