Aaaa man blir galen

Hejsan! Är hemma hos Ivo just nu. Fy man blir knäpp och galen av all borrande. Det är grannen mittemot som bygger om sin toalett. Det är så högt att jag kan inte höra mig själv tänka ens. Det låter så jävla mycket, går inte att komma undan. Ljudet kommer får alla håll. Gick in till grannen och sa åt henne att man måste informeras till folk i byggnad att det kommer bli mycket oväsen. Detta är köplägenheter och inte hyres därför ska man informera när man ska renovera större saker och där borr kommer användas mycket. Ivo har knappt sovit något av all oväsen :(

Ligger bredvid min älskling <3 men att vila kommer inte gå av all borrande :/. Skulle nog ha tagit med mig mina öronpropp, ett par till mig och ett par till Ivan :P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0