33 serier

Okej igår satt jag mig ner och skrev alla serier som jag och Ivan följer. Så hela dagen kom det upp då och då "ja juste den oxå". Serier som har slutat eller blivit inställda, skippar vi att nämna. Jag tar bara upp dem som visas just nu eller som ska komma ut med ny säsong. Ja det är tur att vissa serier börjar på sommars och vissa på vinter för annars hade vi aldrig hunnit titta på någon film eller haft ett liv :P. Dessa serier är dem vi tittar på tillsammans, sen har vi våra egna åt sidan oxå :). Det finns så klart vissa serier som vi tittar på när dem kommer på tv tex

Scrubs, fast inget vi följer eller inväntar ett nytt avsnitt.

Här kommer alla 33 serier som jag och Ivan följer.

 

Dessa är våra 18 "lång" serier

 

Och dessa är våra 15 "mini"-serier

 

Följer ni någon av dessa serier?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0