Sorgligas VD ever

Omg omg The vampire diaries 4x15 var så bra på så många olika sätt igår. Detta var nog det sorgligaste avsnittet jag har sett under alla dessa 4 säsonger. Har tittat på detta avsnittet 2 gånger nu och båda gångerna fick jag tårar, känslig person eller vad haha :P. Den som säger att Nina Dobrev inte är en bra skådespelerska kan slänga sig i vägen. Hennes sorg var så trovärdig och intensiv, att man kunde känna det i hela kroppen. När Elena/Nina började gråta och sa "please make it stop, it hurts", så började jag få tårar själv. Fick mig att tänka på hur ont det gjorde när jag förlorade det 2 viktigaste personerna i mitt liv :(. Jag tycker att Nina förtjänar ett pris för best tv show actress. Ska bli intressant att se nästa avsnitt, nu när hennes humanity är borta.

Fick precis veta att nästa avsnitt kommer 14 mars NEEEJ :((.

 

Lite bilder från 4X15

 

Damon: I can help you

 
Från Ninas FB
 
 Sorgligaste scenen från VD hittills

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har alltid tyckt Nina är en bra skådis, både det jag sett i serien, men även i intervjuer och privat verkar hon så ödmjuk och jordnära. Detta avsnittet var hemskt jobbigt att se eftersom hennes bror gick bort och allt bara kändes så äkta. Riktigt fint gjort och såå spännande slut. Lite segt att detta inte alls är med i böckerna, så jag kan inte "fuska" och ta reda på vad som händer nu, bara att längta till 14 mars :)

2013-02-23 @ 16:58:52
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0