Spydde, 24seven, SportBH, Aajj, 70 kg, tonfisksallad

Hej på er! kom hem från gymmet där vid 1, har duschat, ätit och nu blir det fixa till sig
och sen promenera hem till Ivo :).
 
Igår var ingen bra dag för mig, spydde och mådde illa varför visste jag inte först. Fy smak av kaffe och muffins var inget vidare rolig :/. Jag åt inget speciellt, det vanliga men så när jag kom hem så såg jag att mjölken hade gått ut, SMART Medina idiot titta nästa gång hehe :P
 
Förra veckan fick jag äntligen min sportBh.
Sitter bra men är ett helvete att ta av, dem borde komma på ett nytt sätt snart :/
 
Aaaaj jävla skit. Kan vara farligt att gymma tydligen :P
 
Alltså kom igen, vem fan lyfter
70 kg i tjejgymmet? eller är det jag som är klen och klarar bara 35 kg
 
Igår blev det tonfisksallad på Sybilla för mig och Ivan.
Eftersom både min och hans mage var konstiga så det fanns inte mycket vi kunde äta :/

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0