Mobilbloggar: nattinlägg

Hej ni som fortfarande är vakna ;). Det var ett tag sen jag slängde in ett nattinlägg :P ja så blir det när man kommer hem allt för sent. Min jävla granna spelar musik igen :/. Omg glömde berätta, idag halv 6 på morgonen blev jag väckt av att någon spelade hög musik. Detta är min idiot granne (samma person som har hög musik just nu) som bor på tredje våningen. Man skulle lätt kunna tro dem var i mitt sovrum så högt som dem hade musiken plus kände jävla basen i huvudet. Vem FAN börjar ens spela musik halv 6 PÅ MORGONEN???? Blir galen på såna personer :///

Nä ska sova nu börjar känna mig allt mer trött. Imorgon ska jag dra och träna :) egentligen brukar jag träna på måndagar men eftersom jag ska till banken på måndag så får det bli imorgon :) sov gott puss

Ibland/ofta önskar man att man inte hade grannar


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0