Dem är tillbaka

Hej på er! Idag känner jag mig på got humör och en massa energy :) vet inte om det är känslan av fredag eller för at jag vaknade till sol och blå himmel (som är borta nu :/). Har ätit lunch och nu ska jag städa här hemma :). Idag blir det fredagsmys, först en tecknadfilm med Filip (han ska sovar över) och sen blir det antingen komedi eller action film för mig och Ivan :).
 
Dessa 2 veckor har 4 av våra serier börjat igen med ny säsong. Våra vår/sommar serier är slut och höst/vinter serier börjar. Det finns en höst/vinter serie som jag längtarrrrr mest eftersom och ni som följer min blogg vet nog vilken jag pratar om, en hint: börjar 11 okt 
 
Dessa 4 är tillbaka igen
 
Pratar så klart om The vampire diaries season 4..13 DAGAR kvar :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0