Netflix

Då har jag och Ivan skaffat Netflix vilket jag tror många av er har redan hört talas om. Ivo fick ett erbjudande via spotify att prova Netflix gratis till 6 januari, nice :). Egentligen är det inte så dyrt, för endast 80 kr i månaden så kan du titta på hur många filmer och serier som helst UTAN reklam hehe, billigare än att köpa eller hyra. En liten nackdel är att alla filmer är från 2010 och neråt, fast inte konstigt hur ska dem(tex hemmakväll) annars tjäna på nya filmer som kommer ut på DVD speciellt filmer som nyligen har varit på Bio.

Det finns även Netflix app vilket är bra fast hade nog inte tittat på filmer eller serier när jag är ute hehe plus ens MG hade gått åt som fan :P. Hittade många tecknad serier/filmer till min lillebror vilket jag tror han kommer tycka om :).

Ja nu är det bara att luta sig bakåt :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0