Bananas are for Monkeys

Hej på er! Var och träna innan idag. Blir chockad varje gång att jag orkar resa mig upp från sängen för att dra och träna så trött som jag har varit alla gånger speciellt då man somnar 3 på natten. Idag fokuserade jag mer på magen och låren :). 
 
Fy vad det har börjat regna jätte skoj att gå ut i detta vädret nu NOT och så klart det räcker inte bara med regnet utan det ska blåser oxå. Jag kommer nog blåsa iväg med min paraply och om ni ser något flyga omkring så är det inte Mary Poppins utan jag hehe :P
 
Idag så tesade jag Gainomax första gången :). Trodde inte det fanns olika smaker så jag var lite osäker vilken som är godast så jag tog med jordgubbar. Det var helt okej fast ska testa dem andra oxå innan jag bestämmer mig men just nu är banan fortfarande för mig :)
 
Hehe var bara tvungen :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0