Min nya jacka från Zara

Hejsan! Sitter och mumsar i mig kanelbullar och istället för kaffe så är det te för mig :). Skönt att det inte regner idag fast solen saknas fortfarande, igår regnade det helllla jävla dagen. Hade sån jobbig huvudvärk igår och kände mig trött hela dagen och detta måste ha varit pågrund av vädret :S. För att det inte skulle bli en helt tråkig söndag så tog jag och Ivan oss en runda till Väla. Jag köpte jackan :D och bytte en storlek mindre på ett par svarta byxor jag köpte i lördags när jag vara med Senija på Väla. Senare på kvällen så tittade jag och Ivo på filmen Total recall, vi båda tyckte den var så där. Många säger att 1 med Arnold Schwarzenegger var mycket bättre. Imorgon väntar något stort men det får inte ni veta hahaha :P
 
Här kommer allt jag köpte i lördags och söndags
 
Är lite osäker om jag ska behålla dessa eller inte :/. H&M 134 kr (10%)
 
Enkel fin topp.. H&M 89 kr (10%)
 
Hittade äntligen ett par svarta byxor som sitter bra, inte för store och inte för små.
Längden har jag problem med som vanligt haha tufft att vara kort :P..Cubus 140 kr (30%)
 
Första gången jag köper något frå Zara
 
Här har ni min nya jacka :)...Zara 1200 kr
 
Det var denna och en annan som jag testade fram och tillbaka, båda två var snygga och bra på sitt sätt men Ivan tyckte mer om denna eftersom den går mer inåt vid
midjan och ser mer kvinnligt ut sa han hehe :P.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0