Randigt

Hej på er! känner mig väldigt trött av någon konstig anledning, kan inte vara vädret iallafall eftersom solen försöker smyga sig in i lägenheten haha XD. Ska ta och promenera till CityGross snart och köpa mig nya Kors & Tvärs haha, ska gräva in mig i korsord :P. Igår natt så vara vi ute med Amina och Håkan, Nattmat haha :P. Imorgon så blir det en mini-kalas för min pappa ;)

Naglar jag byggde igår :).

Jag blev lite chocklad att det tog mig 1½ timme att bygga hennes naglar :), inget jag strävade heller efter att stressa så att säga haha. Ofta tar det mig 2 till 2½ timme att bygga folks naglar beroende på hur de vill ha :). Måste nog vara som min pojkväns mamma sa till mig:
När man har hållit på med något länge så blir man snabbare utan att tänka på det och så hittar man sitt sätt att jobba på :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin blogg! :D

Haft en bra dag?

2012-03-13 @ 18:14:13
URL: http://sarahsphotography.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0