Mobilbloggar: NEJ

Hej på er! Sova snart trött som fan :/. Imorgon väntar trevligt och efterlängtad besök :D plus så är det pappas födelsedag oxå. Han fick min present idag. Sa till honom: här får du tidigare så du blir på gott humör haha :P.

Idag hade jag två tjejer som hörde av sig till mig och ville bygga naglar ;), så det blir nu på måndag och hon andra har vi inte bestämt dag än ;)

Om det är något jag hatar så är det när jag få "hack" i min nagel :(. Finns inget man kan göra än att vänta till det växer ut så att man kan klippa sen. Kommer emot allt just nu :@.

Hatar när detta händer :/


Kommentarer
Postat av: MEPS

usch ja sånt stör ... men du har ju rätt långa naglar iallafall :)

2012-03-14 @ 20:50:12
URL: http://happiface.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0